Statens indkøb

Bording er leverandør på Statens Indkøbsaftale indenfor trykkeri-, kopi- og printydelser – også kaldet Trykkeriaftalen.

På disse sider kan du læse al relevant information omkring aftalen, og du er velkommen til at kontakte vores eksperter, for råd og vejledning omkring brugen af den.

Du finder deres kontaktinformation nederst på siden.

Bording har i mange år været leverandør til kommuner, uddannelsesorganisationer og andre offentlige institutioner og organisationer. Vi er specialiseret i løsninger indenfor grafisk kommunikation, og vil være en stabil, tryg og erfaren samarbejdspartner på Trykkeriaftalen.

 

Få råd og vejledning af grafiske specialister

Du kan bl.a. læse om hvad rammekontrakten omfatter af produkter og services, hvad den sikrer, samt hvilke tre forskellige typer af ydelser der findes på aftalen, under Hvad er Trykkeriaftalen?

Er du i tvivl om hvorfor I netop skal vælge Bording som samarbejdspartner på aftalen? Klik her og læs mere om hvilke ydelser vi specialiserer i i vores samarbejde med offentlige institutioner og organisationer, samt se vores store udvalg af firmatøj med logo, og merchandise.

Er du i tvivl om hvordan du benytter Trykkeriaftalen, eller hvilke produkter og løsninger der er omfattet rammeaftalen?

Klik her for at downloade vores informationsfolder omkring Statens Indkøbsaftale, hvilke metoder du kan benytte, og hvor du kan søge hjælp.

Download

 

Moderniseringsstyrelsen har per 1. Januar 2015 indgået en rammekontrakt med 5 danske leverandører omkring levering til statslige institutioner i Danmark.

 

F.E. Bording A/S, til daglig kaldet Bording, er en af disse leverandører, og tilbyder en stærk, stabil og erfaren profil som samarbejdspartner på aftalen. Kontrakten, vi som leverandører på Trykkeriaftalen er tilknyttet, løber i 2 år, med mulighed for forlængelse endnu 2 år.

Trykkeriaftalen er omfattet en rammekontrakt, der indbefatter forskellige produkter og ydelser. Nedenfor kan du læse hvilke produkter det drejer sig om, samt de tre typer af ydelser som aftalen indbefatter, og de 2 modeller du kan benytte til at bestille.

I tvivl om hvordan du bestiller? Kontakt vores eksperter nedenfor for uforpligtende for råd og vejledning.

Rammekontrakten omfatter følgende produkter og services

· Kopi og print i løsark
· Hæfter, rapporter og magasiner
· Foldere, brochurer, pjecer osv.
· Plakater, postkort og visitkort
· Kuverter og tilbudsmapper
· Roll-ups
· Bøger
· Web-optimeret PDF
· Hjælp til grafisk opsætning og layout
· Lagerhotel

Rammekontrakten sikrer

· Attraktive priser
· Højt kvalitetsniveau i produkter
· Nem bestilling og overblik
· Høj leveringssikkerhed
· Stort standardiseret sortiment
· Klima- og miljøhensyn
· Gratis levering ved køb over 3.000 kr.

type-1

Det produktspecifikke sortiment

Består af standardvarer, og dækker
ca. 80% af det statslige behov
der er dækket af rammekontrakten.

type-2

Det kundespecifikke sortiment

Dækker specialvarer, svarende
til ca. 20% af det statslige behov
der er dækket af rammekontrakten.

type-3

Tilkøbsydelser og -produkter

Indbefatter f.eks. korrekturlæsning,
grafisk bistand, lagerhotel, osv.

For at bestille gennem Trykkeriaftalen kan du benytte én af to modeller:

Model 1 – Primære køb

– Henvendelse direkte til én leverandør.
Denne model kan anvendes ved bestillinger der hører ind under Type 1
(det produktspecifikke sortiment), og som ikke overstiger 250.000kr.
Bestilling sker ved direkte henvendelse til leverandøren gennem
bestillingsapplikationen, e-mail eller pr. telefon.

Model 2 – Miniudbud

– Henvendelse til alle 5 leverandører på rammekontrakten.
Denne model kan anvendes ved bestillinger der hører ind under Type 2
(det kundespecifikke sortiment), og som overstiger 250.000kr.
Bestilling sker ved et specificeret udbud gennem bestillingsapplikationen.
Derefter vælges det laveste tilbud.

Bording er kendt i den grafiske branche for at levere høj kvalitet af standardvarer indenfor tryk og print. Med over 200 års erfaring, investerer vi i at være der hvor vores kunder har brug for os – også i fremtiden!

 

Over 200 års historie og en stærk miljøprofil

Vi er en salgsorganisation fordelt på 3 kontorer i Aalborg, Aarhus og Søborg, og du er altid velkommen til at kontakte vores eksperter på Trykkeriaftalen for uforpligtende råd, vejledning og sparring. Du finder deres kontaktinformation nederst på siden her. Læs mere om Bording, hvordan vi arbejder og vores historie ved at klikke her.

Hos Bording prioriterer vi at være en ansvarlig virksomhed, som arbejder målrettet med at opfylde alle krav til certificeringer inden for miljø og ansvarlig virksomhedsdrift. Få inspiration og uddybende information omkring vores miljøprofil, ved at gå til vores CSR side her.

Med Bording som leverandør på jeres primære bestillinger på Trykkeriaftalen, sikres du som kunde et højt niveau af professionalisme, erfaring og kvalitet. Men ikke nok med det: Som et koncernselskab besidder Bording et stort antal af eksperter på alle områder indenfor grafisk kommunikation. Gennem din faste kontaktperson hos Bording får du dermed adgang til hele koncernens ekspertise, erfaring og udvikling.

 

Bording er specialister i en lang række produkter indenfor grafisk kommunikation
  • Vi leverer høj kvalitet af POS materiale, bannere, roll ups og storformat print.
  • Nem online bestilling via online portaler, hvor du f.eks kan designe dit eget kommunikationsmateriale online med redigerbare skabelonløsninger.
  • Vi kan producere og sparre på hele processen fra design og layout til korrekturlæsning og annoncesalg på dit næste magasin, folder eller plakat.
  • Med logistikcenter i Aarhus og København er vi en stærk partner på print, kuvertering, pakning, udsendelse, lager og logistik.

 

Læs mere om vores produkter, løsninger og services her.

Beklædning med logo

Søger du reklamegaver og beklædning til medarbejder- og kundegaver? Hos Bording tilbyder vi et stort udvalg af tøj, tasker osv. til at styrke din virksomheds synlighed hos jeres kunder, medlemmer, samarbejdspartnere eller leverandører. Der er utallige muligheder, og kun fantasien sætter grænser. Kontakt vores merchandise ekspert for at høre mere.

Download vores katalog over firmatøj med logo her.

Download

REKLAMEGAVER OG MERCHANDISE

Reklamegaver og merchandise er effektive giveaways, der skaber opmærksomhed og synlighed omkring jeres brand hos kunder, medlemmer, samarbejdspartnere og leverandører. Der er utallige muligheder for merchandise med logo, og udvalget varierer fra nemme løsninger til reklamegaver af høj kvalitet.

Download vores katalog over reklamegaver og merchandise med logo her, eller kontakt vores merchandise ekspert for et godt tilbud.

Download

Kontakt vores eksperter

-og få uforpligtigende råd, hjælp og vejledning:

Esben H Hansen

Sales Manager
Public Sector
Tlf.: +45 20 23 01 64

ehh@bording.dk

Søren Ry Mathiasen

Business Development Manager
Public Sector
Tlf.: +45 60 25 60 36

srm@bording.dk

Hanne Pedersen

Intern Konsulent
Public Sector
Tlf.: +45 20 46 08 87

hnp@bording.dk