Hos Bording tilbyder vi nemme online driftsværktøjer til at administrere din virksomheds marketing og kommunikation. Formålet ved Bordings marketing portaler er at skabe effektivisering og lette den administrative drift i jeres daglige kommunikationsarbejde.

 

BordingCentral – portalen der løfter hele jeres marketing og kommunikationsarbejde

Forskellige virksomheder har forskellige behov, og derfor har vi lavet flere løsningsmodeller på online portaler, så vi sammen kan finde den løsning der kan tilpasses præcis til din virksomhed.

Bording Central er Bordings nye cloudbaserede software løsning, hvor I kan samle al jeres kommunikations- og marketingarbejde på én skræddersyet online Marketing Asset Management (MAM) platform.

Forskellen fra Bording Central og de to andre portaler i Bordings portefølje er at Bording Central kan rumme alt hvad Bording Net og Bording Online kan – og meget mere!

Læs mere om marketingplatformen Bording Central her.

 

BordingNet – den nemme løsning til hverdagen

BordingNet kan I administrere jeres marketing mix, bestille bestemte færdiglavede produkter, få overblik, statistikker og logistik på alt materiale I bestiller på portalen. Det er en løsning der sparer ressourcer på de faste kommunikationsprodukter, fordi vi holder styr på dine varer.

Dine varer oprettes på din egen brugervenlige personlige side og herfra kan du genbestille, se hvad der tidligere er bestilt, få overblik over lagerbeholdning, se Pdf’er af alle varer, få kopier af faktura på alle leverede varer og meget mere. Du har det hele via ét login. Der kan oprettes det antal brugere, der ønskes, og den enkelte brugers rettigheder kan individualiseres.

Har du spørgsmål til din profil på BordingNet, skal du kontakte din personlige konsulent ved Bording. Find din konsulent i medarbejderoversigten her.

Er du endnu ikke på BordingNet? Kontakt vores Administrationschef, Per Neumann, for mere information omkring din virksomheds muligheder på BordingNet.

 

Bording.one – for specialområderne

På Bording.one har vi fokuseret på at lave specifikke bestillingsportaler til bestemte kundesegmenter. Er I en klinik eller forretning, der benytter tidkort, aftale- eller mødekort? Benytter I FI- eller Giro-kort? Har I brug for materialer til jeres bibliotek? Eller måske mangler I patologiske etiketter eller bestemte blanketter til praktiserende læger?

Kontakt vores Administrationschef, Per Neumann for mere information om  muligheder for din virksomhed på Bording.one.

Er du i tvivl om hvordan du benytter BordingNet eller BordingOnline?

Klik her for at downloade vores brugerguides til de to online portaler.

Download

 

Grafiske produkter til Apoteker

I dette katalog finder du de fleste af varer og produkter, Bording specifikt udbyder til danske apoteker.

Hos Bording arbejder vi målrettet med apotekerne i Danmark, og vi har gennem mange år oparbejdet en viden og ekspertise inden for denne niche i den grafiske produktion. Har du spørgsmål til bestillingen, er du altid velkommen til at kontakte Salgskoordinator Charlotte Christensen eller Key Account Manager Bjarne Hansen.

Download vores katalog over grafiske produkter til danske apoteker her.

Download

Kontakt vores eksperter

-og få uforpligtigende råd, hjælp og vejledning:

Ann-Lee Teilmann

Cross Media Manager

ann@bording.dk
Tlf.: +45 29 99 55 50

Per Neumann

Administrationschef

pjn@bording.dk
Tlf.: +45 44 51 51 32

Allan Lou

Digital Sales Manager

alo@bording.dk
Tlf.: +45 53 34 28 17