March 29, 2016

Har du overblik over jeres løbende kampagner?

Kampagner

Har din virksomhed flere afdelinger, måske butikker, hvor I også kører mange forskelligartede kampagner?

Hos Bording forstår vi vigtigheden i din virksomheds markedsføringsaktiviteter, og derfor har vi et stort fokus på at skabe løsninger, der kan støtte op omkring jeres arbejde med f.eks. salgskampagner og branding.

Vi ved også, at det kan være tidskrævende at bevare overblikket over de mange forskellige løbende kampagner. Som marketingansvarlig, kan det ind imellem være en udfordring at overskue præcist hvor meget virksomheden bruger på de løbende kampagner i form af f.eks. tilbudsplakater, skilte eller magasiner.

 

Hvilke butikker eller afdelinger bestiller flest af jeres flyers? Hvor ofte genbestiller de nye skilte, eller laver specialtilbudskampagner? Og er der styr på kampagnernes design og udtryk?

 

Det er vigtigt at bevare overblikket med kampagnerne, og hertil har Bording udviklet marketingplatformen BordingCentral, hvor du kan samle alle din virksomheds marketingaktiviteter. Platformen gør det både nemmere for dine ansatte at udarbejde løbende kampagner og skaffer dig samtidig et fast, opdateret overblik over jeres marketingtiltag.

 

Intelligente skabeloner sikrer brand kontrol

I flere butikskæder har medarbejderne ofte brug for at kreere nye skilte til tilbud og kampagner. Det kan være en udfordring for den enkelte afdeling at sikre kampagnernes brand og design udtryk, stemmer overens med virksomhedens designmanual og retningslinjer, hvilket kan skabe usikkerhed og resultere i længere udviklingstid og færre kampagner.

Ved hjælp af intelligente skabeloner på BordingCentral, får medarbejderne et værktøj, der sikrer virksomhedens brand og identitet, samt gør det nemt, hurtigt og effektivt for den enkelte butik at generere skilte til nye kampagner og tilbud.

 

Nemt og sikkert at bruge

På BordingCentral kan der oprettes lige så mange skabeloner som der er behov for, samt opstilles muligheder for at den enkelte medarbejder kan vælge farve, billeder, etc. fra mediebiblioteket. Den intelligente skabelon sørger selv for at billede, farve, font og tekststørrelse bliver overholdt i overensstemmelse med jeres design- og brand guidelines.

Hvis der er specielle tilbud med faste rabatter, bliver finansieringen i salgsopstillingerne automatisk udregnet i skabelonen. Medarbejderne kan altså selv designe nye skilte til butikken, uden at være i kontakt med hverken Office, Adobe programmer, bureauer eller grafikere. Det sparer tid, og effektiviserer time-to-market processen.

 

Fast overblik via rapporter

Som administrator på portalen, kan man som marketingansvarlig til enhver tid gå ind og få en samlet oversigt over de kampagner I producerer via BordingCentral.

Rapporterne giver et overblik over hvilke afdelinger eller butikker der f.eks. bestiller salgstilbud, hvor mange de bruger, samt hvem af medarbejderne i den specifikke butik, der har været inde og bestille.

Du kan endda sætte individuelt tilpassede godkendelser på den enkelte bruger, så bestemte medarbejdere kun kan bestille bestemte kampagner og produkter. Der kan også sættes loft på bestillingerne, så den enkelte bruger skal have godkendelse fra dig som administrator, inden en større bestilling kan gennemføres.

Interesseret i at høre mere? Så kontakt vores Cross Media Manager Ann-Lee Teilmann, for mere information omkring mulighederne på BordingCentral.
—–

Tilmeld dig iBording her, og modtag flere nyheder og blogindlæg fra Bording A/S.