Skab resultater med bannerannoncering

Bannerannoncer – Internettets største pengemaskine

Nogle elsker at hade bannerannoncerne, men ikke desto mindre er det gang på gang blevet påvist, at de virker. Forbrugerne klikker på dem og  bannerannoncerne kan bruges til både branding og salg.

Det er også derfor, at display annoncering ofte bliver peget på, som en effektiv måde at skabe høj kundeloyalitet og er især en metode, der er stærk i forhold til re-engagement.

Vi guider dig igennem de 6 ting, du skal have styr på, hvis du vil være sikker på at få succes med dine online bannerannoncer.


I guiden finder du blandt andet:
  • Overblik over display annonceringens faser
  • Gode råd til valg af format
  • Tips til alt fra idé til publicering
  • Guidelines til det perfekte design 
  • Gode råd til valg af indkøbsstrategi – hvordan får du dit banner ud over rampen?

 

 

Guide til online bannerreklamer

Ann-Lee Teilmann

Cross Media Manager
Tlf: 2999 5550
Mail: ann@bording.dk

Ann-Lee har arbejdet med display annoncering side 1999, da det for alvor tog fart i Danmark. Hun ved, hvad du og din virksomhed skal fokusere på, når I arbejde med online bannerreklamer og display annoncering.