Bordings arbejde spænder vidt, og vi laver mange spændende opgaver i samarbejde med vores kunder. Herunder har vi et udvalg af vores spændende kundecases.

Sportsshop rammer plet og øger sin kendskabsgrad med adfærdsbaseret marketing

Den danske webshop, SportsEnergy, har med adfærdsbaseret marketing og retargeting opnået øget kendskabsgrad og salg. Den digitale kampagne blev udviklet og eksekveret af Bording A/S. Det udmundede sig i gode klikrater og en stigning i salg og kendskabsgrad. Fokus på at skabe kendskab og salg til SportsEnergy Det har været en travl sommer for Kenneth Læs mere her

Gimmick øger effekten af direct mail kampagner

Red Barnet: Den rette gimmick øger effekten med 35 procent

Red Barnet kører løbende direct mail kampagner med stor succes. Deres erfaringerne viser klart, at jo mere gennemtænkt gaven eller gimmicken er, jo større er effekten. Direct mail kampagner indeholder typisk en form for gave, et tilbud eller en gimmick, der skal understøtte budskabet med en god kommunikativ krog.

Effektivitet og fleksibilitet går hånd i hånd hos HK Danmark

Organisationer kan være komplekse størrelser og én af landets største fagforening, HK Danmark, er ingen undtagelse. De har 7 afdelinger og dækker fire sektorer, som har sine egne underafdelinger. På Landsplan har HK Danmark ikke færre end ca. 275.000 medlemmer. Hvordan koordinerer man indkøbet af grafiske ydelser i en så stor medlemsorganisation?

Bording øger kendskabsgraden til Modstrøm

Modstrøm leverer grøn energi og hjælper og hjælper kunder med at holde udgifterne nede. Det er attraktivt for mange, men det er stadig relativt få danskere, der kender til Modstrøm. Derfor ønskede Modstrøm at øge kendskabet til deres produkt og brand.

Lemvigh-Müller og Bording A/S forvandlede Oslobåden til messe-mekka

Bording A/S var med som totalleverandør af Lemvigh-Müllers udstillingsmaterialer, da Oslobåden dannede rammerne for Lemvigh-Müllers 3 dage lange fagmesse og forsyningskædetræf for deres leverandører og kunder i marts.

Bording A/S hjælper malerfirma til succes på messe

Med hjælp fra Bording A/S, havde malerfirmaet, H. Friedmann & Søn, i efteråret stor succes på en andelsboligmesse i Øksnehallen i København. Messedeltagelsen var den første i Friedmann & Søns 101 år lange historie, men den beskedne erfaring havde heldigvis ingen betydning for resultatet.

Design sikrer skilte i alle butikker

Nobia er Europas førende køkkenproducent, bestående af 20 stærke køkkenbrands, deriblandt HTH. I 2016 har de indgået samarbejde med Bording omkring optimering og effektivisering i produktionen af tilbudsskilte og salgsopstillinger i butikker landet over.

Effektiv implementering af variabel data til vareafsendelse

Lemvigh-Müller A/S blev grundlagt i 1846, og er i dag Danmarks største stål- og teknikgrossist. Som grossist har Lemvigh-Müller et stort behov for nemt og effektivt at kunne distribuere tusindvis af varer, med den rigtige varetekst, billede og information.

Direct mail kampagne gav høj respons for rejsebureau

Direct mail kampagne gav danskerne forhøjet rejsefeber

En direct mail kampagne var hvad der skulle til, da Riis Rejser ville sælge flere ferie til danskerne. Kampagnen, der bestod af 105,000 smart mails, lavede Riis Rejser i samarbejde med Bording A/S, og den gode respons er ikke at tage fejl af..